Dik

(Considering SMP) Överväger SMP i nära framtid, men..

Recommended Posts

Hi, I'm 34 and have become increasingly bald to the point of having lost my hairline on the front part of my head. I've been shaving with a razor for some time now and am considering smp as a superior cosmetic solution, but seeing after pics of too sharp and unnatural hairlines makes me a bit hesitant. Personally I'd like a smp with a softer and less sharply defined hairline and with slightly receded temples for a more believable look. Does anyone have any experience with this and are the staff trained and able to provide this?

//

Hej, jag är 34 och har blivit mer och mer tunnhårig till den grad att jag nästan inte har något hårfäste kvar på främre delen av hjässan. Jag har hyvelrakat mig ganska länge nu och överväger smp som en smart kosmetisk lösning, men jag blir lite oroad när jag ser resultatbilder pga de alldeles för skarpa och onaturliga hårlinjerna. Personligen skulle jag vilja ha en smp där linjen inte är så stark och markerad och hårlinjen inte är överdrivet perfekt utan bibehålla något tillbakadragna flikar. Är detta något någon har erfarenhet av, och hur proffsiga är de anställda på att tillgodose såna resultat?

Tacksam för svar.

Those sharp hairlines were in demand a few years back, when Jamie Foxx was wearing one and carrying it off extremely well. It is quite rare for a client to request that look now, almost invariably the feathered edge is preferred. This is not only achievable, it's the standard at HIS.