Jump to content

Photo

Riktigt nöjd med SMP behandling i Göteborg

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 dj-sweden

dj-sweden

Newbie

• Member
  • Pip
  • 1 posts
  • LocationSweden

Posted 01 August 2017 - 02:25 PM

Hej! Jag tänkte bidra med att berätta kort om min upplevelse. Jag träffade Sam i början av 2017, och insåg direkt att det kändes rätt. Jag har lite hår kvar och jag insåg ganska snabbt att detta är det bästa alternativet som finns. Men det är viktigt att ha rätt förväntningar. Ha inte förväntningar på att få håret tillbaka, då är du fel ute och bör avstå. Men du kan däremot ha förväntningar på att det kommer se bra ut. Och detta är det bästa alternativet som finns.

Dock så bleknade det väldigt mycket på min hud, och Sam sa att det är väldigt olika från hud till hud. Vi har gått något mörkare nu och nu efter 5:e behandlingen ser det mycket bra ut för mig. Det går i princip inte att se skillnad. Nu har det gått en månad sedan sista och jag är jätte nöjd. 

Sam som person är mycket proffsig och han bryr sig väldigt mycket. SMP branschen är en del av en bransch som tyvärr har lockat till sig några shady människor. Jag hade tur som valde HIS och Sam som första alternativ. Jag hade inte gått till någon annan än till Sam.

Och till er som är nervösa: det kommer gå bra och ni kommer bli nöjda tro mig. Ta med alvedon och ipren.

HIS i Göteborg rekommenderas!

• HIS - Ed likes this

#2 Baldhead

Baldhead

Newbie

• HIS Member
  • Pip
  • 25 posts
  • LocationSweden

Posted 14 August 2017 - 06:13 PM

Låter bra! Kommer du lägga upp några bilder här? Vore intressant att se! 

#3 Kristian1974

Kristian1974

Newbie

• HIS Member
  • Pip
  • 6 posts
  • LocationSweden

Posted 18 August 2017 - 09:31 PM

Hei!

Bra du er nöjd men inga bilder?

/k

0 user(s) are reading this topic