Jump to content

Photo

Någon med SMP i Stockholm som kan tänka sig ses?

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 scalp123

scalp123

Newbie

• Member
  • Pip
  • 2 posts
  • LocationSweden

Posted 14 February 2017 - 07:52 AM

Jag är intresserad av att göra en SMP och har fått ett positivt intryck av Sam över telefon. Dock skulle jag behöva se ett av hans resultat för att våga ta steget och tatuera in fejkhårsäckar som alla jag träffar under resten av livet kommer se så jag undrar om någon i Stockholm skulle kunna tänka sig ses och visa hur det kan se ut i verkligheten? Jag garanterar att hålla din SMP för mig själv och hoppas du gör det samma ifall jag kommer så långt

Har sett att det funnits ett par liknande trådar på olika forum så kanske inte är helt enkelt att hitta någon men håller tummarna och vore väldigt uppskattat. Tack på förhand!

#2 Majty

Majty

Newbie

• HIS Member
  • Pip
  • 26 posts
  • LocationSweden

Posted 27 February 2017 - 02:11 AM

Jag är intresserad av att göra en SMP och har fått ett positivt intryck av Sam över telefon. Dock skulle jag behöva se ett av hans resultat för att våga ta steget och tatuera in fejkhårsäckar som alla jag träffar under resten av livet kommer se så jag undrar om någon i Stockholm skulle kunna tänka sig ses och visa hur det kan se ut i verkligheten? Jag garanterar att hålla din SMP för mig själv och hoppas du gör det samma ifall jag kommer så långt

Har sett att det funnits ett par liknande trådar på olika forum så kanske inte är helt enkelt att hitta någon men håller tummarna och vore väldigt uppskattat. Tack på förhand!

Hej där
Jag ska fara på behandling den 29e March och åker hem samma dag.
Så det hade kanske gått att ordna så du fått träffa mig på Arlanda  en kort stund innan jag åker hemåt till Norrland igen (landar 20:05 och åker 21:10).
I övrigt så hade jag kunnat erbjuda dig att videochatta med mig på skype och låta dig studera mitt huvud live på video i detalj.
Bättre än så kan jag inte göra med tanke på att jag måste hinna med flyget. Hör av dig iaf om det låter intressant.

• HIS - Ed likes this

#3 scalp123

scalp123

Newbie

• Member
  • Pip
  • 2 posts
  • LocationSweden

Posted 28 February 2017 - 04:48 PM

Tack, uppskattar erbjudandet! Hinner dessvärre inte ut till arlanda det datumet och det är just den där möjligheten att syna en skalp riktigt nära jag är på jakt efter.

Lycka till med behandlingen!
  • Majty likes this

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users