Jump to content

Photo

Perfekt resultat etter 3 behandlinger i Gøteborg (2015)

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Johnny Lovaas

Johnny Lovaas

Newbie

• Member
  • Pip
  • 1 posts
  • LocationNorway

Posted 20 December 2015 - 11:09 AM

Etter mye hårtap de siste årene og synkende selvtillit, valgte jeg å gå til det skritt å prøve SMP hos HIS Hair Clinic i Gøteborg sommeren 2015. Jeg var meget skeptisk og usikker på hvordan dette skulle bli, og om det i det hele tatt kom til å se naturlig ut.. Men allerede etter første behandling hos Saman ved HIS Hair Clinic i Gøteborg, forsto jeg at dette kom til å bli et fantastisk resultat. Det så helt perfekt ut, selv jeg selv måtte se svært nøye i speilet for å se at det ikke var mitt eget hår. Etter 3 behandlinger høsten 2015, har jeg fått et resultat jeg bare kunne drømme om. Jeg har selv fått bestemme eksakt hvordan jeg ønsker hår-linjen, mens Saman har kommet med de beste anbefalingene for hvordan jeg skulle få et resultat som ser mest mulig naturlig ut.

Nå, 4 mnd etter min første behandling (av totalt 3 behandlinger), har jeg enda ikke fått et eneste spørsmål eller kommentar på min nye hår-linje. Det er helt umulig å se at det ikke er ekte, noe jeg setter utrolig mye pris på! I tillegg har selvtilliten og selvfølelsen økt betydelig ettersom jeg føler meg så mye mer komfortabel med mitt eget utseende etter behandlingene hos HIS Hair Clinic i Gøteborg.

Vedlagt ligger et 2 bilder før behandling og 3 bilder etter siste behandling.

Attached Thumbnails

• IMG_1670.jpg
  • IMG_1671.jpg
  • IMG_1747.jpg
  • IMG_1752.jpg
  • IMG_1754.jpg

• mars and Josh2.0 like this

#2 HIS - Ed

HIS - Ed

HIS Staff

• Administrator
  • PipPipPipPip
  • 816 posts
  • LocationLondon

Posted 20 December 2015 - 01:38 PM

som verkligen är fantastiskt. Subtila och naturligt ... perfekt . grattis!

#3 Majty

Majty

Newbie

• HIS Member
  • Pip
  • 26 posts
  • LocationSweden

Posted 05 January 2016 - 11:20 PM

Looks really good! I will go to Gothenburg in a few weeks to have two treatments. Any chance to get some photos taken with better lighting so more detail can be shown, or with a DSLR or Digital camera? Anyways I hope I will get a similar result as you, Im tired of seeing my loss of hair in the mirror.
Im nervous but I know that I need to get it done because I wont get my hair back and I like the shaved head look.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users