Jump to content

Photo

Kan inget annat än att tacka sam

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 esse

esse

Newbie

• HIS Member
  • Pip
  • 47 posts

Posted 02 October 2015 - 10:11 PM

Tänkte berätta om min behandling i Göteborg på hishair.

Om vi börjar med Sam som utförde behandlingen. Han är väldigt duktig och professionell han vet exakt vad han sysslar med. Och jag kan inte säga något annat än att jag är väldigt nöjd med behandlingen.

Sam rekommenderar vad han tycker ser bäst ut och vilken hårlinje och hur skarp eller svag den ska se ut, sen är det upp till var och en. Mitt råd är till alla som ska göra behandlingen följ sams rekommendationer om du vill att det ska se så naturligt ut som möjligt.

Hur som helst efter 3 år tog jag beslutet att äntligen utföra behandlingen som gjordes i tisdags. Kom dit tidigt jag och sam satte oss ner och snacka ett tag om allt möjligt medans jag fyllde i ett par papper.

Efter det påbörjade vi behandlingen. Sam börja med att rita ut den nya hårlinjen och rådgjorde med mig lite grann efter de körde vi igång. Gällande smärtan det känns en del ska inte ljuga o säga att det va smärtfritt från 1-10 så va de nog en 5-6 vissa ställen kändes mer än andra. Man vänjer sig känns inte lika mkt efter ett tag.

Tog pauser emellan nästan när ja kände för det bara o säga till sam och de va inga konstigheter. Det hela gick på 3 timmar tiden går väldigt fort då det är trevligt o snacka me sam vi snacka om allt möjligt.

Åkte hem med lite rodnad inget farligt har idag gått 4 dagar sen min första behandling och allt är i sin ordning rodnaden har försvunnit helt nu. Kommer posta ut bilder så ni får se.

Är det något du undrar över så hjälper jag gärna kan även ställa upp o möta upp någon ifall någon är nyfiken på att se hur det ser ut.

Tvekar du ? Gör inte de jag tvekade i 3 år kanske va de bra kanske dåligt men hade jag vetat att de skulle bli så här bra hade jag gjort detta för längesen.
  • HIS - Ed likes this

#2 esse

esse

Newbie

• HIS Member
  • Pip
  • 47 posts

Posted 03 October 2015 - 06:56 PM

Det här va ett par timmar efter första behandlingen

#3 esse

esse

Newbie

• HIS Member
  • Pip
  • 47 posts

Posted 03 October 2015 - 06:59 PM

Ett par timmar efter första behandlingen

#4 HIS - Ed

HIS - Ed

HIS Staff

• Administrator
  • PipPipPipPip
  • 890 posts
  • LocationLondon

Posted 03 October 2015 - 11:36 PM

Jag hoppas att ni inte har något emot att jag har översatt din stor post i engelska och bokförs det till det gemensamma rummet .
Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter .
Med vänliga hälsningar
Ed

#5 esse

esse

Newbie

• HIS Member
  • Pip
  • 47 posts

Posted 04 October 2015 - 01:41 AM

Jag hoppas att ni inte har något emot att jag har översatt din stor post i engelska och bokförs det till det gemensamma rummet .
Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter .
Med vänliga hälsningar
Ed

Its ok . But i Would like to uploads som pics But om having problems with that can u hel me out?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users