Sign in to follow this  
addo

Behandling framgång av Edmon gjort i Göteborg

Recommended Posts

Hej! 

Jag är en kille på 21 år började tappa håret när jag var ung 16 år. Åren gick och kom testade fram all möjliga produkter som man trodde på, men visade sig att de var bara slösade pengar. Till slut vänjde jag mig vid att raka av huvudet varannan dag. Tills jag flyttade till Australien och hittade HIS via google. Sökte här och där och ville få så mycket information innan jag bestämde mig för att gå på en konsultations tid hos Sam i Göteborg.  

Gick på konsultationen och fick precis vad jag förväntade mig. Sam sitter med dig och bjuder på kaffe och choklad. Och sedan låter dig fråga alla frågor du har ang MHT behandling som erbjuds på kliniken. Sedan tar han dig och förklarar hur det kan påverka ditt utseende och vilka färger som passar just dig och ditt hudfärg. Så bestämde jag mig för att gå vidare med behandlingen och fick tid redan veckan efter.

Nu har jag gått på andra behandlingen och ska posta bilderna så fort jag får chansen. All frågor är välkomna.

post--136206126997_thumb.jpg

post--1362061270_thumb.jpg

post--136206127003_thumb.jpg

post--136206127006_thumb.jpg

Roughly translated via Google Translate, Addo's initial post says the following:

Hello!

I am a guy of 21 years started losing hair when I was young, 16 years. Years passed and got tested out all sorts of products that you believe in, but turned out they were just wasting money. Finally vänjde I got used to shave the head every other day. Until I moved to Australia and found HIS via google. Searched here and there and wanted to get as much information before I decided to go for a consultation appointment with Sam in Gothenburg.

Went on consultation and got exactly what I expected. Sam sits with you and offer coffee and chocolate. And then let you ask any questions you have regarding MHT treatment offered at the clinic. Then he takes you and explain how it can affect your appearance and what colors suit you and your skin tone. So I decided to go ahead with the treatment and got time already weeks behind.

Now I have
gone to the second reading and will post pictures as soon as I get the chance. All questions are welcome.

fudgee
:
Snyggt! Kommer du behöva en tredje behandling eller är ni klara nu?
Får man fråga hur mycket det kostade?

Hej, ska på en tredje behandling även då jag inte behöver det, men ska flytta till Australien och tänkte de va lika bra att göra de. 

Priset beror på kolla med sam för numret me mitt fall var det 25 tusen...